Для розрахунку вартості послуг з оформлення штрих-кодів Вам необхідно визначити тип Вашого підприємства:

 

 

 

 

 

Великі підприємства - суб'єкти господарської діяльності, у яких середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує 50 осіб та обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує суму, еквівалентну 500 000 євро за середньорічним курсом Національного банку України.

Малі підприємства - суб'єкти господарської діяльності, в яких середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік не перевищує 50 осіб та обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період не перевищує суми, еквівалентній 500 000 євро за середньорічним курсом Національного банку України.

 

Вартість реєстрації різної кількості штрих-кодів наведена в Таблиці №1.

Таблиця №1

Найменування  Вартість 
  1. Послуги компанії «Інвента» з отримання штрих-кодів, в грн.
 1.1  Послуга «Оформлення пакету документів для асоційованого членства (вступ до Асоціації)»  1000,00 грн.
 1.2  Послуга «Отримання штрих-кодів» (оформлення, подання заявки на отримання штрих-коду, діловодство по ній, отримання штрих-коду):
 1.2.1  до 5-ти штрих-кодів одночасно  140 грн. за 1 штрих-код
 1.2.2  до 10-ти штрих-кодів одночасно  120 грн. за 1 штрих-код
 1.2.3  понад 10-ть штрих-кодів одночасно  від 100 грн. за 1 штрих-код
   2. Членські внески в Асоціацію за реєстрацію штрих-кодів, в дол. США*
     Великі підприємства   Малі підприємства      
2.1 Вступний членський внесок:  300 долл.  150 долл.
 2.2 Річний разовий членський внесок:  200 долл.  100 долл.
2.3 Періодичні членські внески за реєстрацію штрих-кодів:    
2.3.1 з 1-го по 10-й  20 долл. /1 штрих-код    10 долл. /1 штрих-код
2.3.2 з 11-го по 25-й  15 долл. /1 штрих-код
2.3.3 з 26-го по 100-й 10 долл. /1 штрих-код
2.3.4 зі 101-го і більше номерів  5 долл. /1 штрих-код 

* Оплата членських внесків в Асоціацію здійснюється в перерахунку на гривні по курсу НБУ на момент оплати.

 

В результаті надання послуги з реєстрації штрих-кодів Ви отримаєте:

  • Ваш екземпляр Договору про асоційоване членство в Асоціації Товарної Нумерації України ДжіЕс1 Україна і участь у всесвітній системі товарної нумерації GS1.
  • Додаткові угоди до Договору про асоційоване членство.
  • Свідоцтво про присвоєння Приставки GS1 у всесвітній системі GS1.
  • Свідоцтво про присвоєння Глобального номера розміщення у всесвітній системі GS1.
  • Свідоцтво (а) про присвоєння товарної позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1.

При подальшій реєстрації додаткових штрих-кодів необхідно буде оплатити тільки членські внески (п. 2.3 Таблиці 1) до Асоціації за отримання штрих-кодів та вартість послуг компанії «Інвента» (п. 1.2 Таблиці 1)..

Для реєстрації штрих-кодів на юридичну особу необхідно надати:

  1. Копію Виписки або Витягу з ЄДРПОУ про реєстрацію юридичної особи.
  2. Копію довідки з органів статистики.
  3. Дані Заявника:

    - банківські реквізити (номер поточного рахунку (п/р), в якому банку відкритий рахунок, МФО);

    - поштова адреса, якщо відрізняється від юридичної. Всі оригінали документів від Асоціації будуть приходити на цю адресу;

    - контактний телефон;

    - контактний E-mail.

  4. Інформацію про товари, яка повинна містити такі дані:

    - найменування товару та торгова марка (у випадку відсутності торгової марки ми можемо її зареєструвати);

    - нормативно - технічний документ (ГОСТ, ТУ, та ін.), якщо передбачений;

    - упаковка (вид, матеріал, кількість товару (маса нетто, місткість і т.п.) та ін.);

    - опис (споживчі характеристики, склад, зовнішній вигляд, характерні властивості і т.п.).

Звертаємо Вашу увагу, що опис залежить від виду товарної позиції та може мати свої особливості.

Орієнтовні строки отримання штрих-кодів: 10 діб.


Дивіться також матеріали на цю тему:


На печать