Кожен суб'єкт господарювання зацікавлений в тому, щоб його продукція якомога була доставлена ​​до споживача. На шляху до свого споживача Ваша продукція проходить етапи складування, перевезення в т.ч. митний облік, розподілу і реалізації. Забезпечити ефективну роботу на всіх етапах руху товару допомагає якісна маркування продукції штриховими кодами з достовірною інформацією про товар.

Суб'єктам господарювання слід звернути увагу на те, що бувають випадки необхідності конкретних змін, доповнень або уточнень у свідоцтва. Наприклад, несуттєві зміни властивостей товару, зміна ваги нетто, обсягу або кількості. зміни матеріалу упаковки споживчої товарної позиції, несуттєва зміна рецептури (складу) продукції.

Внесення таких змін і доповнень до свідоцтва здійснюється Асоціацією, якщо це не суперечить вимогам державних стандартів України, специфікацій GS1 та Асоціації.

Приклад:

  • несуттєві зміни упаковки стандартного угруповання товарних одиниць (наприклад, оптимізація пакувального матеріалу або зміна його постачальника).
  • несуттєві зміни упаковки стандартного угруповання товарних одиниць.
  • несуттєві зміни ваги нетто, обсягу або кількості, (наприклад, зміна виробничих допусків, не оголошена споживачу).
  • несуттєві зміни матеріалу упаковки споживчої товарної позиції, які не впливають на зовнішні розміри продукції, розташованої на полиці торгового залу (наприклад, пляшку ПЕТ замінюють пляшкою ПЕВП). Приголосного загального правила, зміна має розглядатися як "істотне" (і таким чином передбачати присвоєння нового номера GTIN), якщо будь-який габаритний розмір змінюється більш ніж на 20%.
  • несуттєві зміни рецептури (складу) продукції, яка не призводить до зміни оголошеної споживачеві інформації (наприклад, цього не вимагає законодавство), при цьому "новий" товар замінює попередній. Приклади: зміни з метою зниження собівартості, які не призводять до зміни властивостей товарної позиції (смак, в'язкість, незначні зміни інгредієнтів і т.д.), зміни кольору ґудзиків на одязі або галантерейних виробів тощо.

При цьому учасник повертає Асоціації оригінал раніше виданого свідоцтва, до якого вносяться зміни.

№  Найменування   Вартість
1

Членські внески в Асоціацію за перереєстрацію штрих-кодів, в дол. США

4 дол./1 штрих код

 2  Послуга «Отримання штрих-кодів» (оформлення, подача заявки на перереєстрацію штрих-коду, діловодство по ній, отримання штрих-коду): до 5-ти штрих-кодів одночасно 140 грн./ 1 шк
до 10-ти штрих-кодів одночасно 120 грн./ 1 шк
більше 10-ти штрих-кодів одночасно 100 грн./ 1 шк

Товару присвоюється новий номер GS1 кожен раз, коли відміну товару очевидна та істотна для будь-якого партнера в ланцюзі постачань, для кінцевого споживача або для роздрібного продавця. Пов'язано це, в першу чергу, з системами автоматизованого обліку та контролю при поставці, зберіганні та продажу товарів.

Необхідно усвідомлювати, що критерії очевидною і суттєвої різниці в різних галузях можуть бути різними. Загальне правило полягає в тому, що істотна модифікація одного з основних параметрів, що характеризують товарну позицію, вимагає присвоєння нового номера GS1.

Основні характеристики товарної позиції:

  • тип і вид продукту;
  • торгівельна назва;
  • торгова марка;
  • розміри упаковки та його тип;
  • кількість товару.

Цей список не є вичерпним.

Якщо Вам необхідна детальна інформація про реєстрацію штрих кодів в Україні, будь ласка, звертайтеся, ми будемо раді Вам допомогти.

На печать